13. szöveg

2010.09.16. 17:03

13.

Már kétszer voltam Afrikában. Tavaly elmentem Tunéziába, mert szerintem ott nagyon kedvesek az emberek és mindig szép a tenger. Mindig ugyanannál az utazási irodánál veszem meg a jegyeimet, mert bennük meg tudok bízni. Ott dolgozik az unokatestvérem, ezért még árleszállítást is kapok. Már más országokba is utaztam velük. Voltam Franciaországban, Angliában és Finnországban is. Láttam az Eiffel-tornyot, a Big Bent és a finn tavakat is. Jövőre Ázsiába szeretnék utazni. Meg fogom nézni a kínai Nagy Falat!

A bejegyzés trackback címe:

https://angolnyelvora.blog.hu/api/trackback/id/tr572300945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása