18-as szöveg

2010.12.21. 08:24

Két héttel ezelőtt nyelvvizsgáztam. Még nem tudom, mikor lesz meg az eredmény, de már nagyon várom. Ha nem sikerül, akkor el kell mennem még egyszer, és újra be kell majd fizetnem a vizsgadíjat. Miközben az írásbeli vizsgát írtam, nem voltam ideges, de a szóbeli vizsgán nyugodtabbnak kellett volna lennem. Ha nyugodtabb lettem volna, nem követtem volna el annyi hibát. A pontszám így is elég magas lett, de még szükség van néhány pontra a szövegértéses feladatból. Már hét éve tanulok angolul, és szerintem elég jól megy. Ha külföldiekkel beszélek, mindig sikerül megértetnem magam velük.

A bejegyzés trackback címe:

https://angolnyelvora.blog.hu/api/trackback/id/tr762529522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása